"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Restinguet citius, si ardentem acceperit. Nondum autem explanatum satis, erat, quid maxime natura vellet. Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus? Dic in quovis conventu te omnia facere, ne doleas. Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Duo Reges: constructio interrete. Itaque a sapientia praecipitur se ipsam, si usus sit, sapiens ut relinquat.
Facillimum id quidem est, inquam. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Cave putes quicquam esse verius. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda.
Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris? Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. An hoc usque quaque, aliter in vita? At ego quem huic anteponam non audeo dicere; Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Apud ceteros autem philosophos, qui quaesivit aliquid, tacet;
Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Nam quibus rebus efficiuntur voluptates, eae non sunt in potestate sapientis. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Comprehensum, quod cognitum non habet? Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias;
Hoc non est positum in nostra actione. Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum. Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Videsne, ut haec concinant? Inde sermone vario sex illa a Dipylo stadia confecimus. Non quaero, quid dicat, sed quid convenienter possit rationi et sententiae suae dicere. Nam si propter voluptatem, quae est ista laus, quae possit e macello peti?"